الحمد للہ،ہمارا پہلا  سمسٹر (الاساس کورس)مکمل ہو چکا ہے۔اس میں ہمارے پاس دنیا کے کئی خطوں سے طلبہ تعلیم حاصل کرتے رہے،جن میں ڈاکٹرز، انجینیئرز سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد شامل تھے۔ہم بخوشی اس بات کا اعلان کر رہے ہیں کہ اللہ کے فضل سے ہم چھ ماہ میں ہر ہفتے صرف آٹھ ( 8) گھنٹے  (پورے سمسٹر میں صرف 150 گھنٹے میں)وفاق المدارس کے پہلے سال کے نصاب کے مطابق اہلیت پیدا کرنے میں کامیاب ہو چکےہیں۔
طلبہ ابتدائی عربی گرائمر کو نہ صرف شرحِ صدر سے سمجھ چکے ہیں، بلکہ اپنے نصاب کے مطابق عربی سے اردو اور اردو سے عربی ترجمہ کرنے کے قابل بھی ہو چکے ہیں۔
عن قریب ہم نامور  شیوخِ کرام کی طلبہ سے آن لائن ملاقات کا اہتمام کر کے وقتا فوقتا ان کی اہلیت کی جانچ کروانے کا سلسلہ بھی شروع کریں گے۔ ان شاء اللہ

 

طریقہ تعلیم:

ہفتے میں چار دن رات کو صرف دو گھنٹے لائیو کلاس ہوتی ہے، جس کا مفصل طریقہ سوالات وجوابات والے سیکشن میں واضح کر دیا گیا ہے۔سبق ایسے آسان فہم انداز سے پڑھایا جاتا ہے کہ مختلف ذہنی سطح کے حامل تمام طلبہ کی سمجھ میں یکساں طور پر آ جاتا ہے۔کوئی سبق ایسا نہیں ہوتا جو تمام طلبہ کی شرحِ صدر کے بغیر ختم کر دیا جائے۔سبق کے دوران بھی طلبہ سے سوال کر لیا جاتا ہے،پھر اگلے دن طلبہ سے سبق سنا بھی جاتا ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ روزانہ اسائنمنٹس دی جاتی ہیں، جنہیں حل کرنا طلبہ پر لازم ہوتا ہے۔ان اسائنمنٹس میں عربی کے ذخیرہ الفاظ اور گرائمر کے استعمال کی خوب عملی مشق ہوتی ہے۔یوں طلبہ ہر سبق کو پڑھتے،لکھتے،سمجھتے ،یاد کرتے اور سناتے ہیں۔

بطور نمونہ کچھ اسباق  کی اسائنمنٹس ملاحظہ فرمائیے؛

سیشن نمبر 10

 

سیشن نمبر 15